Wednesday, May 22, 2013

Come daily to the Father's Table.父の表に毎日来る。

Read His Word. Listen to anointed teachings. Anointed teachings speak to our hearts. Words of love and grace from the heart of our Father. Not words of condemnation.

Words that build not words that destroy. Yes that is the Good News personified coming straight to us directly from His throne.

Feast at the Father's table. He feeds us with manna from heaven freshly baked Bread of life everyday. ...He prepares a table for us, anoints our heads with oil. Our cup runs over. Come to the Father's table daily. God loves His children to come. God loves to commune with His children.

In the world there would always be trouble. But Jesus has already overcome the world. In Him we too are above them all. We are truly blessed indeed.
 
Translated by Google translate:
彼の言葉をお読みください。油注がれたの教えに耳を傾ける。油注が教えは私たちの心に話す私たちの父からの愛と恵みの言葉非難言葉ではない

破壊の言葉をしない構築言葉はい、それは直接彼の王位から私たちにまっすぐに来て擬人朗報です。

父のテーブルでごちそう彼は日常生活の天国焼きたてのパンからマナで私たちをフィードします。 ··彼は私たちのためにテーブルを準備しオイルで私たちの頭anoints当社のカップはに実行されます。毎日父のテーブルに来る。神は彼の子供が来るのが大好き神は彼の子供たちとコミューンが大好き

世界では常にトラブルがあるだろうしかし、イエスはすでに世界を克服しました彼を我々はあまりにもそれらすべてを超えている我々は本当に本当に恵まれています。
Google

Destined to Reign by Pastor Joseph Prince