Thursday, April 19, 2012

私はあなたを離れないであろう。

お金の愛はすべての悪の根である。


1テモテ6時10分(欽定訳)



後のいくつかの切望されながら、彼らが信仰から過ちを犯し、多くの悲しみとの彼ら自身を貫通しています:お金の10For愛はすべての悪の根である。





お金の愛はすべての悪の根である場合は土壌である、と思う?



ここに悪が私たちの生活の中で起こっているすべての悪を意味するかもしれません。 Barreness、無益、病気や病気、不安、心痛、債務等



ここの土壌は私たちの心臓部です。これはお金の愛が私たちの生活と私たちの周りの人々の生活の中で起こっているすべての悪の原因であることを意味します。





私たちは、イエスが私たちがどうあるべきかを言ったことを見てみましょう。



ヘブル人への手紙13



神は言っているので、お金の愛から自由にあなたの生活を5Keep、あなたが持っているものに満足すること、

"私はあなたを離れないであろう。

私はあなたを見捨てないであろう。 "



我々は自信を持って言う6So、

"主は私のヘルパーであり​​、私は恐れません。

男は私に何ができるのか? "





マーク11:17(キングジェームス版)



17And彼はそれが書かれていません、かれらに言って、教えられ、私の家はすべての国々の祈りの家と呼ばれるであろう?しかし、あなたがたはそれを盗賊の巣窟てきました。





私たちの体は聖霊の神殿で、神殿は神の家である、神のこの宮は、すべての国のための祈りの家です。



どのように誰もが自分の神の神殿盗賊の巣窟を行うことができますか?

泥棒は、盗み殺し、破壊するようになる。

お金の愛は、すべての悪の根源(原因)である場合、

お金の愛は盗賊の巣窟(私たちの生活の中で敵の作品)のための足場です。



イエスは私たちが神とお金を提供することができないと言いました。我々は1つを選択する必要があります。



神の子として私たちはお金を愛することを選択した場合とし、我々は実際に私たちの生活にすべての悪のルートを招待することを選択されています。私たちの心のように神の愛以外の愛で占められている。お金の愛は、私たちが横行し実行している敵の作品を見て不思議はない盗賊の巣窟への扉を開いた。



私達のどれかがこのミスを犯している場合は何をすべきか?

悔い改める(私たちの心を変更します)。



マーク11

15だから、彼らはエルサレムに来ました。それからイエスは神殿に入り、神殿で売買する人々を追い出し始め、両替商と鳩を売っている人の席のテーブルを覆した。 16そして彼は、誰もが寺院を通じて品物を運ぶことができません。

と私たちの生活のトラブルを引き起こし、私たちの心の悩みを引き起こしている忙しいと実りのない活動を追い出す。心配しないでください。心に残りを持っています。



私たちの寺院を知ることは、国のための祈りの家です。
 
The love of money is the root of all evil.


1 Timothy 6:10 (King James Version)



10For the love of money is the root of all evil: which while some coveted after, they have erred from the faith, and pierced themselves through with many sorrows.





If the love of money is the root of all evil, guess where is the soil?



Evil here could mean all the evils that are happening in our lives. Barreness, futility, sickness and disease, worries, heartaches, debts, etc.



The soil here is our heart. This implies that the love of money is the cause of all evil that is happening in our lives and the lives of those around us.





Let us see what Jesus said what we should be.



Hebrews 13



5Keep your lives free from the love of money and be content with what you have, because God has said,

"Never will I leave you;

never will I forsake you."



6So we say with confidence,

"The Lord is my helper; I will not be afraid.

What can man do to me?"





Mark 11:17 (King James Version)



17And he taught, saying unto them, Is it not written, My house shall be called of all nations the house of prayer? but ye have made it a den of thieves.





Our body is the temple of the Holy Spirit, the temple is the house of God, this house of God is a house of prayer for all nations.



How can anyone make their own temple of God a den of thieves?

The thief comes to steal, kill and destroy.

If the love of money is the root (cause) of all evil, then

the love of money is the foothold for the den of thieves (the works of the enemy in our lives).



Jesus said we cannot serve God and money. We must choose one.



And if we as children of God choose to love money, then we are actually choosing to invite the root of all evils into our lives. As our heart is occupied with other love than the love of God. The love of money has opened the door to the den of thieves not wonder we see the works of the enemy running rampant.



If any of us has made this mistake what should be do?

Repent (change our mind).



Mark 11

15 So they came to Jerusalem. Then Jesus went into the temple and began to drive out those who bought and sold in the temple, and overturned the tables of the money changers and the seats of those who sold doves. 16 And He would not allow anyone to carry wares through the temple.





Recognise and drive out busy and unfruitful activities that are causing troubles in our lives and causing worries in our hearts. Do not fret. Have rest in the heart.



Knowing our temple is a house of prayer for the nations.
Google

Destined to Reign by Pastor Joseph Prince