Wednesday, February 29, 2012

I am a new creation

The Lord spoke to me recently when I just woke up at about 4am in the morning : "You are in Christ, you are a new creation." 

I saw a pole (the pole of the cross), like the pole in the desert, attracting all the curses, sicknesses, lack and failures to the cross.   That is how we cast our cares to the Lord. 

We are in Christ, therefore we are new creation.  If we are not in Christ, we are not new creation.

I feel so loved.   The revelation of being in Christ enables us to enjoy the abundant life of the new creation.

私は午前中に約四時に目が覚めた時、主は最近私に話しかけた。"あなたはキリストのうちに、あなたは新しい創造です。されています。"


イエス様の十字架上のすべての私の悩み、彼は私のためにそれらをすべてしてきました。
十字架上の1つは私の住んでいる1つは、イエスキリストの神であるように、私です。

私たちはキリストにある、従って私達は新しい創造です。私たちはキリストではない場合、我々は新しい創造ではありません。

私は愛さ感じる。キリストの中にいる啓示は、新しい創造の豊かな人生を楽しむことが可能となる。

Google

Destined to Reign by Pastor Joseph Prince